مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:212023-11-22سياسي

از شایعه تا واقعیت| درمان معتادان سایر استان در کرمانشاه صحت دارد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اردوگاه کنگاور به مساحت 20 هکتار که در دهه هفتاد محل اسکان آوارگان عراقی بوده، در سال 97 با تصویب شورای مبارزه با مواد مخدر استان، مقرر شد که به اردوگاه توانمندسازی معتادان تبدیل شود که هم اکنون در آستانه راه اندازی است.

آنگونه که مسوولان مربوطه می گویند، قرار است تعداد 10 کارگاه مهارت آموزی برای معتادان بهبودیافته در این مجتمع راه اندازی و توسط فنی و حرفه ای استان تجهیز و آماده سازی شود.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، بر راه انداری هر چه سریع تر این مجتمع بزرگ که ظرفیت ویژه ای برای حرفه آموزی و اشتغالزایی معتادان بهبود یافته است تأکید دارد، اما، آنچه که این روزها با توجه به آغاز شمارش معکوس برای راه اندازی این اردوگاه شایعه شده؛ این است که با راه اندازی مجتمع صیانت شهرستان کنگاور معتادان سایر استان نیز در کرمانشاه درمان می شوند؟.

کیوان گل آوری، سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در این رابطه، اظهار کرد: در ارتباط با بحث پیشگیری و کاهش های آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد براساس منویات مقام معظم رهبری و همچنین برنامه های کلان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در استان کرمانشاه از اسفندماه 1401 طرح ساماندهی و صیانت معتادان متجاهر با ایجاد ظرفت در مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت| درمان معتادان سایر استان در کرمانشاه صحت دارد؟

از شایعه تا واقعیت| درمان معتادان سایر استان در کرمانشاه صحت دارد؟